19 Haziran 2017 Pazartesi

Yaz İçin Öneriler Mİmi

,



Sevgili blogger arkadaşım Özlem Kutlu Yaz İçin Öneriler mim'i ile mimlemiş beni... Yaza girmeye çalıştığımız şu günlerde ki, yaz gelecek mi emin değilim:) Ben de bir kaç önerimi sizlerle paylaşıyorum...


İlk önerim tatil... Yaz=Tatil Planları demek çoğu zaman;) Zorlu kış aylarının sonunda küçük bir mutluluk, nefes alma zamanı... Önceliğim bu sebeple tatil;)
Bozcaada'ya hiç gitmediyseniz, bu yazınızın iki üç gününü ayırarak Bozcaada'nın tamamını gezebilirsiniz. Fotoğraf çekmeyi seviyorsanız Rüzgar Güller'inde çok güzel gün batımı kareleri yakalayabilirsiniz. Daha fazla bilgi için ➜Büyüleyen Ada Tenedos yazıma göz atabilirsiniz.



İkinci önerime gelecek olursak, tatil kitapsız olmaz di mi ama?;)
Tatilin bir diğer anlamı benim için kitaplarımla bol bol zaman geçirmek. Yuval Noah Harari'nin kitapları Hayvanlardan Tanrılara Sapiens ve Homo Deus benim önerilerim. Ben keyifle okudum her iki kitabı da umarım siz de keyif alırsınız...



Son önerim ise yaz- kış demeden kullandığım, olmazsa olmazım yüzüm için kullandığım güneş kremim. Yıllardır kullandığım en iyi koruyucu krem diyebilirim. Yüz lekeleri ile ilgili problem yaşıyor iseniz, eczacınıza danışarak Galderma'nın Actinica ürünü ile ilgili bilgi alabilirsiniz.
Benim önerilerim bunlar. Sizin de yaz için önerileriniz varsa 'Yaz İçin Öneriler' mimini yapabilirsiniz. Özlem arkadaşımızın bu mimi yapacaklardan bir de ricası var; yazının başındaki görseli miminizde kullanmanız. Yapmak isteyen herkese kolay gelsin:)    

SEVGİ ve IŞIK'la kalın..
Persephone

20 yorum :

  1. Güzel öneriler.Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  3. Bozcada'ya hiç gitmedim ama çok methini duydum, çok isterim, kitaplar okunası kitaplar kesinlikle. Kremini güle güle kullan:) Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir ada Müjde abla... Bozulmadan ada görmeli... Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim mimi cevapladığın için, önerilerin çok güzel. Hayvanlardan tanrılara sapiens benim de merak ettiğim bir kitap, bu yaz önerine uyup okuyayım en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bu güzel mim için🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  5. Cok güzel olmus 💕ada turunu bende istiyorumda bakalm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Kısmet olur inşallah... Sevgiler...

      Sil
  6. Homo sapiens i yarım bıraktım. Tekrar okumaya başlayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli okumalar dilerim... Sevgiler...

      Sil
  7. Bu mimi ben de yaptım.Sizin önerileriniz de çok güzel olmuş.Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinkiler de çok güzeldi... Sevgiler...

      Sil
  8. Bozcaada'yı merak ediyorum, umarım gitme fırsatım olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım... Gerçekten güzel bir ada... Sevgiler...

      Sil
  9. Ne güzel bir yermiş öyle.Bu yazını haftanın blog haberleri listesine ekledim :=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  10. Yuval Noah Harari'nin kitaplarını merak ediyorum. Okumak isterim. Kaliminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil